+31 20 210 501 1

Ma – Vr: 09:00 – 21:00
Za – Zo:  10:00 – 17:00

Word lid van de Travelcircusfamilie!

INFORMATIE

VEILIGE BETALING

2020

FAQ:

Veelgestelde vragen

Reservering


Uw boekingsbevestiging wordt direct na de boeking per e-mail toegestuurd. Als u na 5 minuten nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen zijn er 3 mogelijke oorzaken:

  • De bevestiging is in uw mailbox met junkmail/spam terechtgekomen. [90% kans]
  • Het e-mailadres dat u heeft ingevoerd is niet correct. [9,5% kans]
  • De boeking kon niet in ons systeem geregistreerd worden en er is een interne systeemfout. [0,5% kans]

Om de vouchercode correct in te wisselen hoeft u alleen maar uw gegevens [aantal personen, aankomstdatum, aantal nachten en, indien van toepassing, kamercategorie] te selecteren op de aanbiedingspagina van het betreffende hotel. Vervolgens klikt u op de groene knop "Boeking/naar boeking".

Er verschijnt een pagina voor de rest van de boekingsprocedure. Bij punt 1 "Uw aanbieding" vindt u direct onder de aanbiedingsfoto de groene knop "Voucher inwisselen". Klik op de knop en voer uw vouchercode in.

Het bedrag van de voucher wordt dan automatisch afgetrokken van het totale bedrag. Het overige bedrag wordt via de gekozen betaalmethode verrekend.

Vervolgens hoeft u alleen nog maar uw contact- en adresgegevens in te voeren, en nadat de boeking is voltooid ontvangt u van ons een automatische boekingsbevestiging per e-mail.

Als u geen bevestigingsmail van ons heeft ontvangen kan het soms zo zijn dat de e-mail in de spam-map van uw mailbox is beland.

Als dat niet zo is raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice via service@travelcircus.nl of telefonisch op +31 (20) 2105011. Dan kunnen we in ons klantensysteem de status van uw boeking nagaan op basis van uw contactgegevens.

U dient de volgende documenten met u mee te nemen:

  • de e-mail met de boekingsbevestiging die u onmiddellijk na voltooiing van het boekingsproces ontvangt
  • de voucher voor het desbetreffende evenement die u 's avonds aan de kassa moet voorleggen (als er een evenement in het arrangement is opgenomen)

Voor rondreizen of cruises neemt u alle reisdocumenten van de touroperator (Select Holidays, MSC, enz.) evenals een geldig paspoort mee.

In dat geval moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice, om samen te kijken naar een omboeking of om geschikte alternatieven te bespreken.

Kleine wijzigingen kunnen door ons serviceteam direct via de telefoon worden doorgevoerd. Onze servicemedewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 10:00 en 17:00 uur bereikbaar via +31 (20) 2105011.

Voor annuleringen, omboekingen of naamswijzigingen kunt u ook een e-mail sturen naar service@travelcircus.nl.

Doorgaans vragen onze partners ons om enkel boekingen tot minstens zeven dagen voor de vertrekdatum te accepteren, maar in individuele gevallen is het ook mogelijk om op kortere termijn te boeken.

In zeldzame gevallen kan de uiterste boekingsperiode echter ook 14 tot 30 dagen bedragen.

Voor bijkomende vragen over dit onderwerp kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 17.00 uur telefonisch contact opnemen met onze medewerkers via +31 (20) 2105011.

Als u een fout ontdekt in uw documenten, stuur dan zo snel mogelijk uw bevestigingen met de nieuwe, correcte gegevens naar service@travelcircus.nl, zodat het kan worden aangepast. De bijgewerkte documenten worden direct na aanpassing door ons serviceteam naar u teruggestuurd.

Travelcircus doet er alles aan om tegemoet te komen aan alle wijzigingsvragen van haar klanten betreffende de wijzigingen van reisdiensten of -data (bijv. wijziging van reisdatum, bestemming, accommodatie of aanvullende diensten).

De uiterste omboekingsdatum is normaal gezien 14 dagen voor het begin van de reis, maar deze periode kan op verzoek van de partnerhotels of bij afzonderlijke arrangementen variëren.

Voor wijzigingen of omboekingsverzoeken kunt u een e-mail sturen naar service@travelcircus.nl of telefonisch contact met ons opnemen via +31 (20) 2105011.

Nadat het boekingsproces is voltooid, ontvangt u een automatische boekingsbevestiging per e-mail. Op de bevestiging ziet u nogmaals de prijs, de voorwaarden en andere bijzonderheden van het arrangement dat u heeft geboekt. De boekingsbevestiging geldt bij de hotels of partners als bewijs van uw boeking.

U kunt natuurlijk ook telefonisch bij ons boeken. Onze servicemedewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 10:00 en 17:00 uur bereikbaar via +31 (20) 2105011.

Een naamswijziging doorgeven voor uw geboekte hotel is mogelijk tot kort voor aankomst. In dat geval kunt u het beste een e-mail sturen met de nieuwe namen naar service@travelcircus.nl. Tickets/vouchers van geboekte evenementen kunt u echter niet meer wijzigen als deze al zijn verstuurd. Wel kan de koper een volmacht invullen.

Op onze website (travelcircus.nl) kiest u de reis die u graag wilt maken. Het enige wat u hoeft te doen is het aantal personen, de aankomstdatum en het aantal nachten invoeren. Nadat u op de knop "Boek nu" heeft geklikt, voert u uw naam, factuuradres en betalingsgegevens in op het formulier dat verschijnt. Nadat u de Algemene Bedrijfs- en Reisvoorwaarden heeft aanvaard, hoeft u de boeking alleen nog maar te bevestigen door op de desbetreffende knop te klikken.

Helaas kunnen wij alleen bepaalde kamercategorieën in onze aanbieding opnemen. Daarom kunnen we geen boekingen voor eenpersoonskamers of suites aanvaarden, tenzij deze expliciet in de aanbieding staan vermeld.

Service


De diensten die onderdeel zijn van de arrangementen staan op elke aanbiedingspagina gedetailleerd beschreven. Klik op de tabbladen "Beschrijving aanbieding","Voorwaarden" en "Omgeving" om een overzicht te krijgen van de betreffende informatie.

Informatie over parkeermogelijkheden vindt u helemaal onderaan de aanbieding onder het kopje "Voorwaarden" en de informatie "Extra's (ter plaatse)". Daar kunt u zien of er voor het parkeren ter plaatse kosten worden aangerekend.

Voor aanbiedingen met evenementen vindt u informatie in de hotelkeuze onder "Meer hotelinformatie" -> "Voorwaarden" -> "Extra's (ter plaatse)

We willen u vragen uw probleem eerst met het hotel zelf te bespreken en te vragen of er ter plekke een vergoeding kan worden gegeven.

Vervolgens is het belangrijk dat u foto's maakt van de gebreken in kwestie en deze per e-mail naar service@travelcircus.nl stuurt, zodat wij met het hotel kunnen overleggen. In dringende gevallen kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via +31 (20) 2105011.

Betaling


Als uw reis- en contactgegevens zijn ingevoerd, geeft Travelcircus u de mogelijkheid om uw reis op vier verschillende manieren te betalen:

  • Automatische incasso: bij automatische incasso wordt het bedrag van uw boeking binnen 2-3 werkdagen van uw bankrekening afgeschreven.
  • PayPal: bij betaling met PayPal wordt u na het voltooien van het boekingsproces doorgestuurd naar de betaalpagina van PayPal, waar u de boeking kunt afronden.
  • Betaling met creditcard: bij betaling per creditcard wordt deze op het volgende maandoverzicht met het bedrag van de boeking belast.
  • Overschrijving met Sofort: bij een overschrijving met Sofort wordt u na het voltooien van uw boeking doorgestuurd naar de betaalpagina van Sofort, waar u de boeking kunt afronden.

Houd er rekening mee dat u na een geslaagde betaling aan Travelcircus geen bevestigingsmail voor de betaling van ons ontvangt.

Elke betaalmethode is gratis voor onze klanten. Betaling ter plaatse in het hotel is niet mogelijk!

Tickets


We hebben de verzenddatum van elektronische tickets vastgesteld op zeven dagen voor het begin van uw reis. Tickets voor evenementen in papieren vorm kunnen daarentegen rechtstreeks bij de receptie van het door u geboekte hotel worden afgehaald. Voor informatie over hoe u uw ticket precies kunt krijgen, verwijzen we u naar de "Voorwaarden" van de aanbieding op onze website.

U krijgt van ons de beste plaatsen (doorgaans is dat vooraan of centraal), die ons op basis van ons aandeel flexibel en/of up-to-date worden toegewezen. U kunt expliciete wensen ook tijdens de boeking vermelden in het commentaarveld. Houd er wel rekening mee dat wij niet kunnen garanderen dat uw wensen worden vervuld.

Annulering


U kunt elke boeking binnen 24 uur na een geslaagde boeking gratis bij ons annuleren. Neem daarvoor contact op met ons Travelcircus Service Team via +31 (20) 2105011 of stuur een e-mail met uw reisdata naar cancel-nl@travelcircus.com.

Latere annuleringen die dichter bij de aankomstdatum liggen zijn onderworpen aan annuleringskosten. De annuleringskosten vindt u in onze Algemene Voorwaarden onder § 5.3.

In speciale gevallen kunnen aanbiedingen na 24 uur niet meer worden geannuleerd. Bekijk de respectievelijke "Voorwaarden" van de aanbieding voor meer gedetailleerde informatie.

Volgens § 312 g II nr. 9 (Bundesgesetzbuch) geldt het algemene herroepingsrecht voor overeenkomsten op afstand niet voor reiscontracten, verblijfscontracten, treinreizen of andere reisdiensten. Travelcircus zal er echter altijd alles aan doen om aan uw wijzigingsverzoeken te voldoen.

U kunt elke geslaagde boeking bij ons binnen 24 uur gratis annuleren. Latere annuleringen die dichter bij de aankomstdatum liggen zijn onderworpen aan annuleringskosten. De annuleringskosten vindt u in onze Algemene Voorwaarden onder § 5.3.

Kinderen


Over het algemeen bieden de meeste partnerhotels de mogelijkheid om kinderen mee te nemen. Wij raden u echter aan de "Voorwaarden" van de betreffende aanbieding op voorhand door te lezen, zodat u weet wat de tarieven of eventuele uitzonderingen zijn.

Voor meer gedetailleerde vragen kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +31 (20) 2105011.

Slechts enkele van de voorstellingen en shows in onze aanbieding zijn niet geschikt voor kinderen. In dat geval vindt u daar informatie over in de cursief gedrukt tekst onder het laatste kopje van de beschrijving van de aanbieding.

(Bijvoorbeeld: Apassionata -> kinderen jonger dan 4 jaar niet toegestaan; Therme Erding -> kinderen jonger dan 16 jaar – geen toegang tot de Vitaloase)

Meestal zijn in onze partnerhotels extra bedden beschikbaar. Wij raden u echter aan de "Voorwaarden" van de betreffende aanbieding op voorhand door te lezen, zodat u weet wat de tarieven of eventuele uitzonderingen zijn.

Huisdieren


Informatie over het meenemen van huisdieren vindt u in de aanbieding onder het kopje "Voorwaarden" en de informatie "Extra's (ter plaatse)". Als er geen informatie staat, zijn huisdieren niet toegestaan.

Voor aanbiedingen met evenementen vindt u informatie in de hotelkeuze onder "Meer hotelinformatie" -> "Voorwaarden" -> "Extra's (ter plaatse)

Nieuwsbrief


Als u geïnteresseerd bent in het uitgebreide aanbod van Travelcircus kunt u zich op onze website inschrijven voor onze nieuwsbrief. Wij informeren u wekelijks per e-mail over de nieuwste aanbiedingen.

Als u de nieuwsbrief niet langer wilt ontvangen gaat u in het laatste kopje van de nieuwsbrief naar het punt "uitschrijven van de mailinglijst" – dit hoeft u vervolgens alleen nog te bevestigen. Als er zich daarbij technische problemen voordoen, kunt u een e-mail sturen naar service@travelcircus.nl. Wij vragen u vriendelijk om bij afmelding de reden op te geven, zodat wij onze service kunnen aanpassen aan de wensen van de klant.